niedziela, 26 maja 2013

27

Hyhy ziomki :33 

Niedziela dzień cwela, zamuła taka, że masakra jakaś ;x
Lekcje, nauka - czyli to co powinnam robić w sobotę, a nie zrobiłam NIC, ZERO.
W piątek, jak zawsze skończyłam lekcje o 15:40 -.-',  super poprostu.
Wracałam sobie 113 z pętli z Julą, ciepło było dosyć także zajebiście ^^
Julka była u mnie, chciałam iść do maka (mcdonalda), ale jakoś nam nie wyszło,
W sumie.. To chyba nawet lepiej, nie będe dupy pasła od tego żarcia, noo.
Poprzebierałyśmy się , nałożyłyśmy hipsta czapki beanie obydwie moje :3
(http://www.google.pl/search?um=1&biw=1024&bih=644&hl=pl&tbm=isch&sa=1&ei=29WhUcL1BoetPPCRgcgN&q=czapki+beanie+hater&oq=czapki+beanie+hater&gs_l=img.3...14446.16011.0.16139.8.7.1.0.0.0.141.641.4j3.7.0...0.0...1c.1.14.img.HWnGF9WR5Kc#biv=i%7C37%3Bd%7C84vgxIotArqa2M%3A) 
No i to co zwykle  = czapki są, okulary przeciwsłoneczne też, więc zaczynamy teledyski,
ruszanie ustami do czyjegoś wokalu i robienie z siebie
kretynów na maksa, oł jeeaa, lubimy to <3
Zjadłyśmy coś, hahah pokłóciłyśmy się 3 razy o jakieś gówna, po czym Julka do mnie
"-   Olka, znamy się tyle lat, nie kłóćmy się o takie bzdury już hahahah ! " <przytula>
Posiedziały do 20, pogadały, pośmiały się no i goodbye - Jula pojechała do domu.
W sobotę, o 10 byłam umówiona z Kasią W, bff moją :3, Że jedziemy do Carrefoura
na Borku, ostatnio ogarnęłam, że jest on tak blisko mojej szkoły, więc co?
Więc zawijamy, mamy tam sam, MCCafe i takie tam inne pozytywne rzeczy.
Pojechałyśmy 113 a potem 126 no i z Gajowickiej piechotą do niego.
Kawa, cheeseburger, żelki, kupiłam prezent dla Mamy - audiobooka, bo lubi bardzo
A przecież dzisiaj dzień Mamy, mam nadzieję, że pamiętacie ^.^.
Fajnie było, poszłyśmy też sobie na spacer wokół osiedla z moim psem Belą,
ociągała się strasznieee, no ale co zrobisz, nic nie zrobisz.
Mama nas zabrała do ryneczku, na obiad placki ziemniaczane z plackarni takiej
No i na deser miał być mcdonald, no ale babka nas nie wpuściła bo mamy psa pfff.
Więc Empik Cafe, na dole macie zdjęcia naszego deseru mm <3
Potem w domu znowu, fajnie było, uwielbiam nagrywać filmiki z Kasią ^^
Może nasz jeden wrzuce na YT, ale nie wiem seriooo, zobaczy się :3
Fajniebyło, dzisiaj za to niedziela, nauka nauka nauka full!
Dlatego ja lecę, dopijam kawę i do roboty, miłego dnia i dobrego tygodnia for everyone :3
Ola :3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz