środa, 22 maja 2013

26

Hej ziomki :3

Co u mnie? Hmmmm dobrze jest w sumie ;]
Nie mam chyba jakiegoś powodu ktorym się martwię lub coś mnie
gnębi, więc jest w porządku.
Skończyłam lekcje o 12:55, tzn o 12:40 bo poprosiłam moją kochaną
 Mamusię, żeby zwolniła mnie z 15 ostatnich minut no bo bym nie
 zdążyła na autobus, a pół godziny jakoś nie chciało
mi się zamulać na przystanku, kochana Mama ;3
Dobrze bardzo, matmy nie było, ale była za to na religii, bo jak
można opuścić przygotowania do egzaminu gim w 2014 ;o
W szkole, na przerwie do Juli i Ani chodziłam, gadałyśmy, śmiałyśmy się,
szybko jakoś to wszystko mijało, lekcja za lekcją i tak do celu.
 Na jakiejś przerwie,  kupiłam sobie loda z Zuzią, kaktusa w bufecie mniam ^^.
Dzisiaj korky potem z matematyczki, a potem zamuła przy fizyce i geografii,
zajebiście mam a co ;*
Weronika, Agata i Natalka w Paryżu, więc nie mam z kim wyjśc tzn. mam i tak,
ale nie ma ich więc nie chce mi się. $$
Sobota lajtowa będzie chyba, pouczyć się i tak trzeba, ale może McCafe z Kejtą W
i może nasza dawno umówiona sesja zdjęciowa z Jul ;3, spoko by było.
Mam nadzieję, że u Was dobrze, zaglądajcie, komentujcie itd.
Miło mi będzie ;]
Pozdrawiam , Ola <3
+ Followujcie mnie na instagramie , tzn zapraszajcie ;3 
http://instagram.com/ola_xoxoxo


Jaram się, Karolina Mazowiecka lubi mój komentarz hahaha swag ;**


                                                Wakacyjne bardzo <3
                                                 

                                                 Takie tam z nad morza -majóweczka :3


2 komentarze:

  1. Fajny blog :)) Obserwuję go i mam nadzieję , że ty także obserwujesz mój.
    kocham-to-5.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń