sobota, 8 czerwca 2013

28

Hej :3

    Na wstępie, bardzo chciałam przeprosić, wszystkich czytających mojego bloga,
za długą nieobecność, ale czerwiec = ostatnie oceny i końcówka nauki :D
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo dobrze, trochę Wam o nim odpowiem ;]
Generalnie cały dzień z Julą R, a końcówka z Simoną jeszcze.
O 9, był seans "Oszukane" w Arkadach w Multkinie, a bardzo zależało mi żeby na nim
być, polska produkcja jest czasami dość marna, lecz film dobrze mnie zaskoczył,
był realistyczny, ciekawy więc polecam, kto się waha - to warto iść.
O 11 wyszłyśmy z kina, pochodziłyśmy po kilku sklepach no i biegiem
pod dworzec autobusowy na 612, na szczęście w ostatniej chwili zdążyłyśmy.
Pojechałyśmy do domu do Julki, super pogoda nareszcie!
Więc postanowiłyśmy nagrać teledysk, taki co zawsze nagrywamy, 6 miejsc,
trochę osobno, parę scen razem, no a  Jula ma go wieczorem zmontować,
zobaczymy co wyjdzie ;].
Pokręciłyśmy się troche po jej domu, około 14 odprowadziła mnie na przystanek rowerem,
ale Mama pozwoliła jeszcze być trochę, więc wsiadłyśmy do autobusu,
ja chciałam pomóc jej wnieść ten rower do autobusu, hahahahahaha ale niechcący
pociągnęłam za ten koszyk i on się rozpierdolił, ahahahaha urwałam go, BEKA ŻYCIA.
Wsiadamy z tym rowerem jakoś, stajemy z boku, autobus rusza a rower na nas,
zbierałyśmy go z tej podłogi, doobrze mała. Potem mówie do Julki, żeby wstała
a ta do mnie, że nie bo coś robi, drze się - nie wstaje kurwa!!
Ja sie pytam co to na podłodze, czemu tak mokro tam, koło Juli
ta do mnie potem , ŻE ONA NIE MOGŁA ZE ŚMIECHU I KUCNĘŁA I ZESIKAŁA SIĘ
Boże ahahahahahahahahahahaha, no ejdhjdhkmsk.
No no i generalnie pojechałysmy do McDonalda (maka) , na przystanku spotkałyśmy
Agnieszkę K i Simonę, ale Agnieszka musiała iść, więc pojechałyśmy we 3
Fajnie było bardzo, pośmiałysmy się, ja miałam Bellę mojego psa ze sobą,
zjadłam fryteczki i Cappucino, dziewczyny też coś tam, fajnieeeeeee.
Teraz siedzę alone in my house, słucham music, siedzę na IPadzie a
przed chwilą I have eaten lunch with my family.
Idę sobie, łapcie parę fotek z ostatniego czasu z Agatą, Simoną i Agnieszką :3
Siemka <3 , Ola.











2 komentarze:

  1. Znam to uczucie.. to poprawianie ocen.. wszyscy teraz raczej mają urwanie głowy z tymi ocenami.. toć to czysta katorga.. ;-;

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń