poniedziałek, 20 maja 2013

25

Siem ;]

Jakoś ostatnio miałam mały zastój, jeśli chodzi o pisanie notek, za co z 
góry przepraszam, ale dużo się ostatnio u mnie działo, nauka, szkoła, 
wszystko się nakumulowało, więc przepraszam ;]
W piątek, jedna z moich przyjaciółek Julia miała urodziny, ważna data 17 maja, 
po szkole zaprosiła mnie i trzy inne nasze frendsy -Kasię , Kasię i Miśkę na 'imprezę'
urodzinową, do rynku. Zaraz po szkole, bo miałam lekcje do 15:40 pojechałam
tramwajem, fajnie było bardzo, pizza hut, jedzenie, picie, starbucks, kawa, 
frappekarmelowe mmmmm, tylko ta gówniana bita śmietana smakowała
 jak masło jakieś fufufufu. ;c
Poszłam oddać VANSY po 10 dniach od zakupu do reklamacji, zajebiścieeee, 
bo si odkeliły lekko, ale i tak nie powinny.. -.-'
Dopiero 31 maja dostanę je spowrotem, super świetnie !
Pojechałyśmy taksóweczką, niczym princessy z pod opery do domciu Juli hehzz, 
coś do jedzonka, potem na ogródek, spoko było nawet, taaak.
Około 20 byłam w domu, dziewczyny mnie odprowadziły tzn,
Kasia na rowerze mamy Juli, a ja kierowca a Julka na bagażniku, 
like a boss jakiś, pfff. :3
Przejdźmy do weekendu, nie ma w nim nic pasjonującego, sobota cała w domu,
nauka na sprawdzian z chemii z całych soli, który był dzisiaj, zajebiście !
Niedziela podobnie, w sumie przez uwaga, 10 GODZIN  
Uczyłam się do chemii, PROPSY DLA MNIE.
Na chwilę wyszłam z Weroniką do Żabki po loda, bo ona dzisiaj wyjechała do Paryża
na wycieczkę szkolną na 5 dni ;] 
Stęskniłam się już za nią trochę , ale w niedzielę się chyba widzimy ;^
Dobrze, idę się uczyć do niemca i zadanka domowe odrabiać :3
Miłego wieczorku ;]
Ola.
+ CHCE WAKACJE , kurwa mać *.*
+ Mam fazę na Bieberka, tą nową płytę pożeram całą, serio :3

1) Ja i Jula :3
2) Ja i Natalka na sylwestrze
3) tak :3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz