środa, 15 maja 2013

23

Witajcie  

Krótko dzisiaj będzie, gdyż mam bardzo dużo do nauki dzisiaj, będe
siedzieć gdzieś do 1 w nocy, żeby się nauczyć do wszystkiegoo tak porządnie..
W szkole byłam bardzo nieogarnięta, jakbym wróciła do innego życia, 
do innego świata nawet, jejku to po tym Londynie, ale jutro już będzie norma.
Byłam na korepetycjach z matmy, teraz notka a do nocy na sprawdzianik z fizyki 
z działu 'ELEKTROSTATYKA'. 
Super super <\3
Dzień dość słoneczny i ciepły, co powoduje moją większą niechęć do nauki czegokolwiek.
Około godziny temu, podeszła pod mój dom moja przyjaciółka Weronika , właściwie to
było coś na zasadzie :
W. - Hej , co robisz? Przeszkadzam ? 
J. - Hejka, uczę się do fizyki, nie przeszkadzasz.
W. - Aha, ok, Ola wyjrzyj przez okno w pokoju dobra ?
J . - Już, ale czekaj chwilę (..) Jezu co ty robisz pod moim domem? ;o
Słodko bardzo 
Posiedziałysmy, parę zdjęć vansów i słit focie twarzowe mrr, potem piłam
Kawę z samotności, forever alone bitches ;c
Czekam na weekend, mamy najprawdopodobniej sesję zdjęciową profesjonalną, 
dobra znajoma Mamy Juli , Pani Magda ma brata, on jest jakimś fotografem i 
być dla nas sesja zdjęciowa . Nie powiem fajnie fajnie zostałam przez Julę wybrana :3
Dobrze, idę bo się nie naucze na fizyczkę, a nauka podstawą co nie ?
Chillout beyb , 
Ola <3 

+ Takie dzisiejsze z Weroniką ;)





1 komentarz: