środa, 1 maja 2013

20

Hejj  ; *

Pozytywnie jakoś tak.
Jestem w Rewalu, nad morzem, z Mamą, Andrzejem i psem ;]
Całą majówkę tutaj mamy spędzić, aż do soboty właściwie.
Cały dzień w aucie, masakira ;o.
Przejeżdzaliśmy przez GORZÓW WIELKOPOLSKI <3
Hahahaha miałam nadzieję, że Kwiatkowskiego spotkam hahaha,
dobra serio miałam. Ale nic, masakra. Będę tam też głębiej za 4 dni,
więc jest szansa, że go zobaczę hahahahaha, nic. <\3
Nad morzem, zimno trochę, kurteczka potrzebna bo wieje ; c.
Pospacerowaliśmy wzdłuż plaży, kurcze od razu inaczej się czuję.
Przemyślałam parę spraw, ale nic mnie nie naszło.
Spotkaliśmy po drodze kilka dorosłych buldogów, haha śmiesznie . ;)
W aucie obejrzałam sobie film 'Fun Size' udało mi się ściągnąć na ipada,
Kurcze szkoda, że płatny był, ale cóż, kupiłam. Naprawdę fajny, spodobał mi się.
W sobotę albo w niedzielę pojadę kupić sb Vansy tyryryry cieszę sie ;*
W środę do Londynu , tydzień, magia jakaś, jaram się JAAAAAA JARAM SIĘ *_____*
Kupię pewnie jakieś ciuchy fajnie, oł je. Sympatycznie.
Dobraaa, majóweczka ;3

yo.




                                                   my se takie z Saszan <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz